Djurslands Jagthundeklub.

Tinne Alrøe Parholts Vandrepokal.

Pokalen er skænket af Tinne Alrøe Parholt.

Pokalen udsættes hvert år på klubbens dressurkonkurrence til bedste hund i ungdomsklasse. Pokalen vindes til ejendom når et medlem af DJK har vundet den 3 gange med 3 forskellige hunde. Vindere af pokalen er over for klubben ansvarlig for denne. Pokalen afleveres til klubbens kasserer 14 dage før årets prøve,

Vindere af Tinne Alrøe Parholts Vandrepokal:

2015  Martin Mortensen, Ryomgård                                 Pointer, Matresses f. Mati                               60 p.

2016  Jens Anders Olsen,                                                     Klm, Onslow                                                      57 p.

2017  Torben Haumand, Laen                                            Ruhår, Rex                                                         55 p.

2018  Camilla Hviid                                                               Labrador, Bertram                                           59 p.

2019  Ole From Christensen                                               Korthår, Fira