Djurslands Jagthundeklub.

Arne Thorups Vandrepokal.

Pokalen er skænket af Arne Thorup, Gjerrild.

Pokalen er en vandrepokal, der udsættes hvert år på Djurslands Jagthundeklubs dressurkonkurrence til bedste hund i åben klasse. Pokalen vindes til ejendom når et medlem af Djurslands Jagthundeklub har vundet den 3 gange med 3 forskellige hunde. Af hensyn til ens gravering bedes pokalen graveret hos guldsmed i Kolind. Klubben betaler omkostningerne for dette.

Udsat for første gang i 2006.

Vindere af Arne Thorups Vandrepokal:

2006  Lars Kristensen, Glesborg                                        Ruhår, Lukas                                                      77 p.

2007  Tommy Hougaard, Auning                                       Ruhår, Østervangens Aja                                 85 p.

2008  Carsten Sørensen, Ålsrode                                      Pointer, Midas                                                    84 p.

2009  Erik Falk Hansen, Ginnerup                                     Ruhår, Østervangens Taroc                             88 p.          2010  Frank Rasmussen, Balle                                           Ruhår, Tango                                                      85 p.          2011  Tonny Nielsen, Grenå                                               Klm, Lille Rev´s D. Bessie                                 85 p.

2012  Tommy Block, Grenå                                                Ruhår, Hansi                                                       78 p.

2013  Niels Bertram Mikkelsen, Ebeltoft                          Gdh, Charlie                                                       70 p.

2014  Lars Kristensen, Glesborg                                        Ruhår, Østervangens Bjørk                              84 p.

2015  Mads Madsen, Auning                                              Labrador, Max                                                    77 p.

2016  Hans Erik Frandsen, Hornslet                                  Korthår, Khan                                                     68 p.

2017  Tinne Parholt, Grenå                                                 Ruhår, Sheik                                                       58 p.

2018  Jacob Sørensen,                                                         Ruhår Kaja

2019  Ej uddelt