Djurslands Jagthundeklub.

Nimbus Pokalen  (pointpokal).

Pokalen er udsat af Jens O. Pedersen, Rønde.

Pokalen er en vandrepokal, som udsættes hvert år i konkurrence om sammenlagte point til den mest vindende stående eller stødende hund i Djurslands Jagthundeklub. Pokalen tildeles den person, som er medlem af DJK på klubbens årlige generalforsamling. Ved pointlighed er yngste hund vindende. Det er bestyrelsen, der suverænt afgør,  hvem der er berettiget til at modtage pokalen. Pokalen bliver ejendom, når den er vundet 3 gange i træk, eller 4 gange i alt med mindst 3 forskellige hunde. Pokalen tilhører DJK, og må ikke ændres eller graveres i, før den eventuelt vindes til ejendom.

Den persom som har pokalen i varetægt, er ansvarlig for, at den bringes eller sendes i ubeskadiget stand til en person udpeget af klubben, senest 14 dage før afholdelse af klubbens generalforsamling. Med pokalen medfølger en bog hvori vindende hunds årsresultater nedfældes. Der ud over kan indsættes et foto af hund og evt. ejer. Pokalen udsættes første gang på klubbens generalforsamling 2011 til resultater opnået i 2010.

Vindere af Djurslands Jagthundeklub.s Pointpokal:

2010   Niels B. MIkkelsen, Ebeltoft                 GDH          Charletan´s Diktat                      121 point.

2011   Niels B. Mikkelsen, Ebeltoft                 GDH          Charletan´s Diktat                      113 point.

2012   Niels B. Mikkelsen, Ebeltoft                 GDH          Charletan´s Etna                         134 point.

2013   Chr. Holm Pedersen, Ryomgård         Ruhår        Vallumsøens Nellie                     119 point.

2014   Pia Nielsen, Fannerup                           Klm           Munsterdalens Bounty              122 point.

2015   Chr. Holm Pedersen, Ryomgård         Ruhår       Vallumsøens Nellie                     131 point.

2016   Thomas Møller, Thorsager                  Korthår    Loke                                                96 point.

2017   Johannes Mørch, Hedeskov                Klm, Katja                                                         60 point.

2018   Torben Haumann, Laen                      Ruhår Rex                                                         87 point.

2019  Marianne Hummelgaard, Grenå        Gdh, Pentax                                                      98 point.